Kaustisen kirkon ja tapulin etelän puoleiset ulkoseinät maalattiin

Kaustisen kirkon ja tapulin etelän puoleisten julkisivujen maalipinnat maalattiin kesällä uudestaan, koska vanha maali alkoi hilseillä. Kokkolalainen Matto- ja Maalauspalvelu Sandkvist Oy hoiti huoltomaalausurakan. Edellisestä maalauksesta oli kulunut 15 vuotta.

- Kuvat puhuvat puolestaan. Lopputulos on siisti ja säänkestävä, toteaa Kokkolan seurakuntayhtymän kiinteistöpäällikkö Veli-Matti Raappana.

Kuvat: Veli-Matti Raappana

Kaustisen kirkon pääsisäänkäynnin puoleinen ulkoseinä ennen ja jälkeen maalauksen.

Kaustisen kirkon sakastin sisäänkäynnin puoleisen kirkon ulkoseinä ennen ja jälkeen maalauksen.

Kaustisen tapulin etelänpuoleinen ulkoseinä ennen ja jälkeen maalauksen.

2021-09-02 15:57:00.0