Musiikki

Olen suuri tai pieni ei haittaa se lain,
kun lauluni lahjan Luojalta sain.
Vaikka pilvessä taivas on, harmaakin maa,
niin laulumme auringon saa loistamaan.

Millainen olisi seurakuntamme ilman musiikkia: yhteistä virttä tai soitinten monenmoista kirjoa? Millaista olisi istua jumalanpalveluksessakin hiljaa, saamatta laulaa Jumalan kunniaa ja kiitosta tai hiljentyä sävelin rukoukseen? Siinä elämässä olisi suuri, musiikin kokoinen aukko.

Kaikenikäisiä tarvitaan rakentamaan omilla lahjoillaan yhteistä seurakuntaa. Musiikin lahjan käyttäminen ilojen ja surujen keskellä, arjessa ja juhlassa, hoitaa ja kantaa niin kuulijoita kuin musiikin tekijöitä, pieniä ja suuria.

Löydä oma paikkasi ja tule mukaan!

Seurakunnan kuorot

Muksukuorot alakouluikäisille lapsille Kaustisella ja Ullavassa
Kaustisella kuoro ovat seurakuntakeskuksessa joka toinen keskiviikko klo 17.
Ullavassa kuorot ovat vuoroviikoin Rahkosen koululla keskiviikkoisin klo 10.45 (välkkärikuorona) ja Vionojan koululla torstaisin klo 13.

Kaustisen kirkkokuoro
Keskiviikkoisin Kaustisen seurakuntakeskuksessa klo 18.30
Uusia laulajia toivotetaan tervetulleiksi!

Tilattavat lauluryhmät ja bändi

Seurakunnassamme toimii kaksi lauluryhmää ja yksi nuorten bändi, joita voi pyytää esiintymään tilaisuuksiin ja tapahtumiin yhteyshenkilöden kautta.
Nisunjyvä, Minna Tastula, p. 040 7611 134
Kajastus, Ilona Teirikangas, p. 040 8658 790