Kuvakoosteessa nuoria ja kirjainpaloista tehtyjä tekstejä.

Nuoret

Elämä on muutakin kuin kylillä kulkemista, koulutehtäviä ja viimeisimpiä uutuusleffoja. Elämä on nyt, joten tartu kiinni tärkeimpään! Usko Jeesukseen kantaa ja antaa suurenmoisen ilon.

Nuorten toiminta on tarkoitettu yläkouluikäisille ja toisen asteen opiskelijoille. Seurakunta haluaa kutsua nuoret elämään todeksi Jumalan rakkautta ja seurakuntayhteyttä yhdessä toisten kanssa. Lisää tietoa nuorten tilaisuuksista, retkistä ja leireistä löydät Instagramista @luolanurkkaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, näiden nettisivujen tapahtumakalenterista sekä lehtien ilmoituksista.

Seurakuntapuu. Suunnittelijat Oona Mansikkamäki ja Riina Myllymäki.

Nuorten iltatoimintaa

Perjantaimessu.

Perjantaimessu kerran kuussa

• vietetään messua eli ehtoollista
  • voi olla myös Perjantaikirkko ilman ehtoollista
  • tavallista lyhyempi jumalanpalvelus
  • laulamme Viisikielinen-laulukirjasta tai Virsikirjan lisävihosta uusia virsiä
  • usein näytelmä, vierailija tai muuta erikoista

Leirit ja reissut

Tässä ilmoitamme tulevista leireistä ja reissuista!

Nuorten kohtaaminen seurakunnassa

Millaista nuorisotyö seurakunnissa on? Miten nuoret kohdataan? Millaisista asioista nuorisotyönohjaajan kanssa voi jutella? Millaisia eväitä seurakunnalla on antaa? Miten seurakunnassa suhtaudutaan oppimisvaikeuksiin, sosiaalisiin haasteisiin tai seksuaalisuuden pohtimiseen? Näihin asioihin pyrimme vastaamaan tiedotteessa Nuorten kohtaaminen seurakunnan toiminnassa.

Kuvassa kysymyksiä, esim kuka välittää, ketä kiinnostaa.