Kännykkä ja Raamattu.

Raamattu tutuksi

Jokainen pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään. (1. kirje Timoteukselle 3:16).

Raamatun sanaa kuulemalla usko Jumalaan vahvistuu ja saamme voimia elää uskoa todeksi arjessa. Raamattupiireissä on mahdollisuus pohtia tärkeitä elämänkysymyksiä ja etsiä Raamatusta niihin vastauksia.

Raamattua lukemisen ja selittämisen tärkeä paikka on jumalanpalvelus
Kotona Raamatun paikka ei ole kaapin kätköissä, vaan "lähellä leivänpaahdinta". Muista, että Raamattua voi lukea myös tietokoneen tai puhelimen kautta.

Raamatun lukupiiri Ullavan seurakuntakodilla kokoontuu viikoittain Maarit Grönholmin johdolla.

Raamattupiiri Salonkylän koululla kokoontuu joka toinen tiistai klo 19. Vastuuhenkilöinä Oili Salo ja Raija Kattilakoski.

Kaustisen ja Vetelin miesten raamattupiiri kokoontuu vuorotellen Kaustisen seurakuntakeskuksessa ja Vetelin seurakuntatalolla. Yhteyshenkilö Matti Pajukangas, p. 040 5075 590.