Kuvakoosteessa mies ja Raamattu, kahden rukoilevan kädet ja risti kahvimukissa.

Aikuiset

Seurakunta on aikuiselle kristitylle varikko, jonne saa tulla elämän ratakierrosten väsyttämänä Jumalan hoidettavaksi. Usko saa voimia, kun uskonelämän tutut "työkalut" ovat käytössä: rukous, Raamattu, ehtoollinen, yhteys toisiin kristittyihin (sillä yksinäinen puu palaa huonosti!)

Aikuisen elämässä arjen haasteet tuntuvat usein loputtomilta. Aikaa ei tahdo olla, tai jos onkin, ei osaa löytää elämään mielekkyyttä. Voimat ovat vähissä ja uskokin on joskus koetteilla. Olisi hyvä, jos saisi jostain uusia voimia.

Lähde rohkeasti myös Kaustiselta Ullavaan ja Ullavasta Kaustiselle toisten kristittyjen yhteyteen! Pitkin vuotta kohtaat kirkollisissa ilmoituksissa monenlaista tapahtumaa, tule rohkeasti mukaan, sillä juuri sinua kutsutaan.

Toimintamuotoja

• Jumalanpalvelukset ja kirkkokahvit
  • Seurakuntaillat
  • Elämänkaaren juhlat
  • Raamattupiirit ja raamattuluennot
  • Seurat
  • Hartaudet
  • Yhteysillat
  • Lähetystapahtumat
  • Myyjäiset ja lounaat
  • Yhteiskristilliset rukousillat
  • Miesten - ja naistenillat ja -päivät

Paikallisekumenia

Kaustisella yhteys luterilaisen seurakunnan, helluntaiseurakunnan ja baptistiseurakunnan välillä on luontevaa ja iso kiitoksen aihe.
Kerran kuukaudessa kokoonnutaan eri seurakunnissa laulamaan, kuulemaan Raamatun sanaa ja rukoilemaan.

Ullavassa on myös hyvä yhteys helluntaiseurakunnan kanssa. Yhteisiä tilaisuuksia järjestetään silloin tällöin.