Hanna Ekola konsertoi Kaustisen kirkossa

Lepoa, lohtu ja toivoa

Kukaksi kääritty nuottikirjan sivu ihmisen kädessä.

Lämminhenkisessä Kaunista kiitosta -konsertissa on kuulijalle luvassa lepoa, lohtua ja kiitosmieltä. Konsertin sielukkaat, kuulijaa lähelle tulevat tulkinnat elämänmakuisista lauluista kertovat elämän iloista ja suruista sekä siitä, mistä matkalle voi saada uutta voimaa, lohtua ja toivoa.

Hanna Ekolan ensimmäisen levyn ilmestymisestä on kulunut 30 vuotta, ja konsertti onkin osa 30-vuotisjuhlakiertuetta.
Tuttujen levytystensä lisäksi Ekola tuo konserttiin myös uusia laulujaan, jotka kumpuavat laulajan syvistä elämänkokemuksista sekä niiden synnyttämästä kiitollisuudesta.
Laulujensa lisäksi Hanna Ekola on julkaissut 27 ajatelma- ja runoteosta. Hän on teksteillään ja lauluillaan osannut sanoa jotain suurta yleisöä vahvasti koskettavaa, sillä hänen kirjojaan on myyty noin satatuhatta ja levyjä noin kaksisataatuhatta kappaletta. Ekola on myös palkittu Emma-patsaalla ja Vuoden kiinnostavin kirja -palkinnoilla.

Hanna Ekola.

Konsertissa musisoi pianisti-laulaja Virpi Salo yhdessä Ekolan kanssa. Heleä-ääninen Ekola ja tummaääninen Salo ovat esiintyneet yhdessä jo vuodesta 1995 lähtien. Saumattomasta yhteistyöstä syntyy herkkä ja puhutteleva kokonaisuus.
Kaunista kiitosta -konserttiin myydään 15 euron hintaisia ohjelmia ovelta (käteismaksu).
Konsertissa noudatetaan voimassa olevia suosituksia turvaväleistä, käsihygieniasta ja maskeista. Lisäksi toivotaan, että konserttiin tullaan vain terveenä.

Kaunista kiitosta -konsertti 15.11. klo 18
Kaustisen kirkossa

Hanna Ekola pysähtyy 30-vuotisjuhlakiertueellaan konsertoimaan Kaustiselle. Kuva: Henna Mitrunen

2020-11-11 14:38:00.0