Itsenäisyyspäivän konserttiin vaaditaan koronapassi

Konsertti Ullavan kirkossa on maanantaina 6.12. kello 13.
Pahoittelemme Kokkola-lehden ilmoituksessa ollutta väärää kellonaikaa.

Suomen lippu liehuu.

Itsenäisyyspäivänä 6.12. kello 13 pidetään Ullavan kirkossa itsenäisyyspäivän konsertti, joka järjestetään yhteistyössä Kokkolan kaupungin kanssa.

Kokkolan kaupunginhallitus on päättänyt kokouksessaan 29.11.2021, että kaikissa niissä sisätiloissa pidettävissä tapahtumissa, joiden järjestämisessä Kokkolan kaupunki on mukana, vaaditaan sisäänpääsyyn koronapassi.

Itsenäisyyspäivän konsertissa laulavat Heli Huuki, Kirsi Koivisto sekä lauluyhtye Koriat. Urkuja soittaa Annukka Rannankari. Puheen pitää Kai Tikkakoski. Hän myös lähettää seppelpartion kunniakäynnille sankarihaudalle.

Kaustisen kirkossa itsenäisyyspäivänä kello 10 pidettävään sanajumalanpalvelukseen ei tämän hetken tietojen mukaan vaadita koronapassia. Mikäli tilanne muuttuu, siitä ilmoitetaan nettisivujen etusivulla.
Sanajumalanpalveluksessa ovat mukana Veli-Pekka Harju, Heli Huuki sekä Kaustisen Mieslaulajat. Jumalanpalveluksen jälkeen on kunniakäynti ja seppeleenlasku sankarihaudoilla.

2021-12-01 15:04:00.0